Massa nya bullhjälpare!!

Hej jag vill bara säja att det roligaste som har hänt denna månad är att det blir så många mer bullhjälpare!!!!!!!jag har läst på bloggen och på facebook att några blivande Bullhjälpare är dom i Öland, Arvika, Malmö, Överkalix, Borås, Perstorp, Njurunda, Varberg, Handen, Boden, Tranholmen och Skövde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men fins det fler?????
hjälp era barn att hjälpa barnen i Afrika dom behöver oss...


Camilla

Hejsan!!

Skulle vara tacksam om du kunde höra av dig mer angående "Bullhjälpen"

Förklarar mer via mailen!

Ha en bra dag..

MVH Camilla

»»»»»»»» 2011-12-19 | 10:46:21
angelica

Hej,! Ville bara säga till dig att du är en underbar liten tjej! du gör ett super bra jobb, jag önskar dig alla lycka till . kramar

»»»»»»»» 2011-12-19 | 14:06:01 | http://thisisgelii.blogg.se/
"Josefin, Smilla och Ida "TRANHOLMSHJÄLPARNA"

Hej Milla,

Nu har vi gjort vår första insättning till BULLHJÄLPEN.

Vi var ute och sålde bullar på vår ö i söndags. Det regnade och snöade och i alla hus där det lyste, knackade vi på. ALLA som var hemma köpte!

På pappas Facebooksida, har flera grannar på ön, som vi ej hann besöka innan bullarna tog slut, bett om att vi ska komma hem till dom och sälja.



Kramar från, Josefin, Smilla och Ida

»»»»»»»» 2011-12-19 | 14:58:16
Anonym

»»»»»»»» 2011-12-19 | 16:17:21
LOLLO

Hej!

Jag är en 11årig tjej som såg om dig på den där prisutdelningen på ettan. Jag blev verkligen sugen på att hjälpa till, men jag vet inte om jag vill/får sälja bullar. Har du något annat tips man kan göra för att få in pengar?

Kram

»»»»»»»» 2011-12-19 | 16:19:56
Jossa

Hej Milla!

Du är verkligen jätte cool! När jag såg dig på Svenska hjältar kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.. allt du gör för barnen i afrika är bara så fint. Det behövs fler som dig, det är såna som dig som gör världen till en bättre plats.

Hoppas verkligen att bullförsäljningen fortsätter och att det bara kommer gå bättre och bättre för er! Du har inspirerat mig och min kompis, vi har planer på att göra något liknande och även börja sälja bullar!



bullkramar från jossa, 16år.

Lycka till, du är bäst!

»»»»»»»» 2011-12-19 | 16:56:40
Anonym

hej vi heter Maja och Jesper. Det är coolt med bullhjälpen tycker jesper. Det är bra att du började bullhjälpen tycker Majs. (FORSÄTT SÅ)

»»»»»»»» 2011-12-19 | 19:20:22
jesper och maja

kul med bullhjälpen. bra att du hjälper alla barn i afrika.

»»»»»»»» 2011-12-19 | 19:21:38
filippa lerner

jag ville gärna hjälpa till dig milla. för jag vill rädda barnen i afrika!

»»»»»»»» 2011-12-19 | 19:24:54 | http://uppsalla
Matilda

Milla, när jag såg dig på svenka hjältar fick jag en ny idol. Jag och tre kompisar skall prata ihop oss med våra föreldrar och sälja cupcakes på konsum,



Kram Milla

»»»»»»»» 2011-12-19 | 19:45:48
Maja

Jag tycker att du är otroligt duktig som hjälper alla utsatta barn i Afrika! :) Jag såg på Svenska hjältar galan och blev otroligt imponerad att du gör allt detta. Önskar att jag kunde göra lika mkt som du! :)

Du är grym!! :D

»»»»»»»» 2011-12-19 | 20:29:31 | http://teammasa.blogg.se/
idaaetterberg ♥

Jag har också blivt bullhjälpare! :) <3

»»»»»»»» 2011-12-19 | 20:33:37 | http://canonidaa.blogspot.com
Mathias

Vi tycker att du/ni gör ett superjobb! Vi planerar att börja stödja din kampanj efter jullovet! Har du någon bild vi kan använda på vår blogg? Vi vill länka till din blogg och berätta att vi stödjer Bullhjälpen. Maila gärna bild eller lägg upp en för nedladdning på din blogg kanske?!

Hur som helst gör du ett otroligt bra arbete!

»»»»»»»» 2011-12-20 | 10:30:10 | http://arbetsro.wordpress.com
ida i degerfors

jag ska säja till alla barn jag känner.

jag är också bullhjälpare



\\mvh ida i degerfors

»»»»»»»» 2011-12-20 | 14:04:06
Emmy

HEJ jag och en kompis ska också bli bullhjälpare.

kan inte du lämna några tips till oss.

DU ÄR GRYM! :)

MVH Emmy

»»»»»»»» 2011-12-20 | 15:13:50
Emilie

hej Milla du är bara grym på att hjälpa andra som inte har det bra.

Jag och mina kompisar vill också bli bullhjälpare och vill du ge lite tips till oss

MVH Emilie

»»»»»»»» 2011-12-20 | 15:25:39
Alva Laestadius

Hej!

Du är en grym tjej som gör en grym insats! Jag är ingen bullhjälpare men jag försöker alltid bidra med lite och ge pengar. Tänkte säga att jag har gjort ett inlägg om dig och din blogg på min blogg här: http://aalvaaas.blogg.se/2011/december/grym-tjej.html Kolla gärna in det!! :)

»»»»»»»» 2011-12-21 | 11:38:11 | http://aalvaaas.blogg.se/
astrid

jag kommer också bli en bullhjälpare! Jag är från täby också

»»»»»»»» 2011-12-21 | 11:46:21
Sassa

Hej jag ska också bli bullhjälpare jag har faktiskt frågat min fröken om klassen kan sälja bullar nån dag! :)

»»»»»»»» 2011-12-21 | 14:55:46
Sassa

jag bryr mig faktiskt också om alla i afrika jag såg dig på SVENSKA HJÄLTAR GALAN jag har tänkt att det är synd om dom



Ha en bra bulldag ;D

»»»»»»»» 2011-12-21 | 14:57:01
Klara

Hej Milla. Jag heter Klara och jag är 8 år och kommer ifrån Jämtland. Jag har sett dig vara med i Svenska hjältar, hur var de att vara där. varma kramar Klara <3

»»»»»»»» 2011-12-21 | 15:25:11
Klara

»»»»»»»» 2011-12-21 | 16:04:40
Klara

Sha Milla , jag glömde nästan min speciella födelse dag vet du jag fyller år på kanel bullens dag grymt va

Stora kramar Klara

»»»»»»»» 2011-12-21 | 16:08:06
Ida Clausen

Hej!! Jag heter Ida och är 10 år. Jag och några kompisar från jönköping har tänkt att vi ska börja med bullhjälpen!! :) Du kan räkna med oss!!

»»»»»»»» 2011-12-21 | 17:52:59 | http://viggooobus.devote.se
Ida Clausen

Du jag tänkte fråga om du kan ge några tips via mail. Emmy och jag är klasskompisar.



MVH Ida

»»»»»»»» 2011-12-21 | 17:55:27 | http://viggooobus.devote.se
Amanda

Hej Millan! jag och min bästis ska börja hjälpa till med BULLHJÄLPEN ! vi tycker du har ett stort hjärta! Och tänker inte på dig själv bara! utan du tänker även på anndra på anndra sidan jorden! det är inte många som gör det. Iallafall vi vill gärna hjälpa till! vi ska be mamma följa med oss till ICA och köpa bullar! för 10 kr st! och vi ska göra afficher och kopiera och sätta upp att man kan hjälpa till! våra kompisars kompisar ska oxå hjälpa till! det är stort! Du ska vara stolt! Go TJEJ!



// Amanda

»»»»»»»» 2011-12-21 | 20:26:27
Fanny Ericsson

Gud vad duktig du är Milla!

Såg dig på svenska hjältar-galan och tänkte "gud vilken stark tjej" jag skänker 200 kr från mobil räkning till svältande barn och vuxna i Afrika.

Lycka till tjejen! Du gör en stor skillnad i världen.

»»»»»»»» 2011-12-22 | 10:38:31 | http://www.fannyericssons.devote.se
josefine

du är bäst, milla for president!

»»»»»»»» 2011-12-22 | 15:08:39 | http://gladjosefine.blogg.se/
Steffie

Blir alltid lika glad när jag tittar in på din blogg. Att du är så engagerad i det du gör, gör så att man blir varm om hjärtat!

Lycka till Milla och ge aldrig upp i det du gör!

»»»»»»»» 2011-12-22 | 16:54:21
Julia<3

Hej Milla du är så himla duktig och man trodde aldrig att en 9åring skulle samla ihop så himla mycke pengar man får vel försöka samla lite själv tack, din mamma och pappa ska vara mycket stolta<3

»»»»»»»» 2011-12-22 | 18:43:35 | http://wilmisojulis.blogg.se/
Josefine

Hej Milla!! Jag tycker du är helt fantastisk, jag såg dig på "svenska hjältar" och tyckte att du var en värd svensk hjälte:)

Kram<3

»»»»»»»» 2011-12-22 | 20:59:08 | http://soljossan.blogg.se/
goSupermodel

Hej Milla!

Vi är så imponerade av allt du gjort och hur inspirerande du är! Många som inte trott att de kan göra något åt vad som händer i andra länder, har nog insett att alla kan göra något :)



Vi på goSupermodel.se (en hemsida för unga tjejer) skulle gärna vilja skriva en liten nyhet om dig i vår klubb: Tjejer som bryr sig. Klubben fokuserar på välgörenhetsprojekt och alla frågor som handlar om att hjälpa andra, och det du gjort och åstadkommit kan nog verkligen inspirera andra! Vi undrar om det är OK att använda sig av de bilder vi kan hitta på dig på din blogg och på din facebook sida? Och skulle du möjligtvis vara intresserad av att ställa upp på en kort intervju via mail?



goSupermodel finns i 8 länder och nyheten i klubben kommer i så fall publiceras i alla våra länder, och inspirera massor av tjejer!

Hör gärna av dig till oss!



Kramar,

Allie

goSupermodel

»»»»»»»» 2012-01-02 | 15:43:22 | http://www.gosupermodel.se
Matilda

Hej jag tycker allt du gör är bra!! Du är verkligen omtänksam som hjälper afrikas svältande hoppas du får lycka i livet för du förtjänar verkligen det!! ♥♥♥ Lycka till!!!♥♥♥

»»»»»»»» 2012-01-18 | 20:19:05

«
«
«