Ännu fler Bullhjälpare!!

Nu har Bullerbyn fått in 10900 kronor!! Tack vare Aston Wildcats som sålde bullar på en innebandy turnering och sen Hållnäs skola som tog beställningar och sen bakade bullar för 6000kr! Och sen mina bryllingar som pantade burkar och sen en massa andra snälla människor som har skängkt pengar här http://bit.ly/bullhjalpen!! ♥♥
Nu är det vår!! Hoppas det är många barn som kommer igång med bullförsäljingen nu:-D


Klimberry

Wow! Du e verkligen snäll! Och att du kan komma på denna väldigt fantastiska iden :) Kolla gärna min blogg och kommentera?

»»»»»»»» 2012-03-26 | 19:15:16 | http://Klimberry.bloggplatsen.se
:-)

Jag älskar Milla tycker det är bra att du hjälpa andra människor

»»»»»»»» 2012-03-29 | 19:08:53
Myggan

Hej Milla! Jag vill också bli bullhjälpare! Hur ska jag göra för att bli det?

Svar: Hej vad roligt att du vill bli en Bullhjälpare! Det är super lätt! Gå in på menyn och kolla på länken "hur blir man Bullhjälpare" där kan du läsa om allt! :) // Millalycka till! <3
Milla Martin

»»»»»»»» 2012-10-20 | 10:04:00
safiya abdulahi

HEJ Milla jag beundrar de du gör mycket. De du gör bettyder massor för människor i afrika jag såg ditt inlägg i aftonbladet jag börja gråta och blev jätterörd
om alla var som du skulle världen vara en rättvis värld. Många ser de som du såg men väljer att titta bort du är en hjälte för mig .

»»»»»»»» 2013-01-29 | 18:38:21
safiya abdulahi

HEJ Milla jag beundrar de du gör mycket. De du gör bettyder massor för människor i afrika jag såg ditt inlägg i aftonbladet jag börja gråta och blev jätterörd
om alla var som du skulle världen vara en rättvis värld. Många ser de som du såg men väljer att titta bort du är en hjälte för mig .

»»»»»»»» 2013-01-29 | 18:38:22

«
«
«