Kanelbullens dag!


Grattis alla Bullhjälpare på Kanelbullens dag!
Hoppas att det är många Bullhjälpar som har sålt i dag beretta gärna hur det har gått! om du inte har köpt en bulle så sätt gärna in en slant till Radiohjälpen!<3


Anonym

hejsan Milla jag har gjort ett beslut att bli bull hjälpare men jag undrar ifall om det är bara en sorts bulle för jag har ett eget recept jag kallar dom gladmuffins ifall om du vill veta receptet svara så är du snäll då Mvh King kong kimpan

»»»»»»»» 2011-10-06 | 16:41:41
Milla/Bullhjälpen

Hej vad kul att du vill bli en Bullhjälpare!

Jag vill gärna veta ditt recept (jag äääälskar och baka!) Du får sälja vad du vill!

kram Milla!

»»»»»»»» 2011-10-09 | 20:35:54 | http://bullhjalpen.blogg.se/
resume writing

Your posts are so interesting! I hope to see new articles soon!

»»»»»»»» 2011-10-11 | 11:45:22 | http://cvresumewritingservices.org/
Anonym

Hej!

Jag och mina kompisar vill sälja fika och skänka pengarna till dom i Afrika.

Men jag undrar vad man kan ta för pris så att folk vill köpa fika!

»»»»»»»» 2011-10-16 | 15:39:29

«
«
«