Kanelbullens dag!!!

Den 4 okt är det Kanelbullens dag!!!
min brorsa och jag ska sälja bullar utan för coop exstra
i danderyd (på eftermiddan) komm igen nu alla Bullhjälpare sälj vid affärer på
Mammas och Pappas jobb eller vad ni kommer på!
ge sen alla pengar till Radio hjälpen!

fins det några andra affärer som vill ha besök av Bullhjälpare på Kanelbullens dag?



Linnea Antonsson

Hej Milla!

Jag och hela min klass 4 i frejaskolan bakade bullar och sålde dom längs roslagsbanans stationer förra lördagen. Vi har samlat ihop 2320kr som vi satte in i går på Radiohjälpens konto igår:-)

Vi gjorde några egna affischer och flyrers som du kanske tycker om. jag kan mejla dom till dig!



//Linnea med klasskompisar

»»»»»»»» 2011-10-01 | 19:02:37 | http://linblomman1.blogspot.com/
Christina Hansson

Men gud vilken underbar tjej du är!

Tänk om det funnits fler som DIG!

Är sugen på att hoppa på detta projekt, hur går man tillväga, behöver man söka något tillstånd? Var sätter jag in pengarna?

Tack på förhand! Kram på dig

»»»»»»»» 2011-10-02 | 02:43:53
Bullhjälpen/Milla

Hej Linnea och Frejaskolan!

Så kul att ni okså vill bli Bullhjälpare!

2320kr är ju super mycket! med dom pengarna är vi nu över 100 000kr!!!!!!!!!

Du får gärna maila dina affischer till mej!

Hälsa alla dina klasskompisar från Bullhjälpen!

Milla<3

»»»»»»»» 2011-10-02 | 19:02:10 | http://bullhjalpen.blogg.se/
Bullhjälpen/Milla

Hej Christina

Jättekul att du okså vill hjälpa till!!

Om du klickar på "kategorier" i menyn och sen "så här gör man" så kan du läsa om hur jag jorde! Beretta hur det går!!



Milla

»»»»»»»» 2011-10-02 | 19:05:42 | http://bullhjalpen.blogg.se/
cv writing help

I am very glad that I found your blog! Keep developing it!

»»»»»»»» 2011-10-11 | 11:43:44 | http://cv-writing-services.org.uk/cv-writing-help.php
Sanna Hellström

Heja Milla!



Jag såg dig på TV imorse!!! Du är en otroligt inspirernande person och född entrepreneur!

En kompis bakade en hel plåt med bullar idag och då berättade jag om dig! Hon hade också sett dig imorse! Skulle det kännas kladdigt och motigt någon dag med alla bullarna, så tänk bara så här: "enda sättet till framgång är att ALDRIG tappa sugen och ge upp!" God Jul och lycka till!!! Kram från Sanna

»»»»»»»» 2011-12-15 | 18:43:34 | http://www.meetsannahellstrom.com
johanna lundgren

Fyfan vilken cool brud du är och vad omtänksam du är som tänker på barnen i Afrika åtilllomed hjälper dom! Tittar just nu på dig när du står på scenen med Eric Saade.

Härlig brud du! KRAM! (L)

»»»»»»»» 2011-12-16 | 21:43:16 | http://gemigenanledning.devote.se
melina

Hej milla! Du äger tänk att en bulle kan förendra liv ;) både jag och min syrra såg på svenska hjältar galan och vi vill också förendra liv! vi ska göra en värksamhet vi med och jag hoppas den också förendrar liv! Du äger!!!

»»»»»»»» 2011-12-16 | 22:13:50
melina

Hej milla! Du äger tänk att en bulle kan förendra liv ;) både jag och min syrra såg på svenska hjältar galan och vi vill också förendra liv! vi ska göra en värksamhet vi med och jag hoppas den också förendrar liv! Du äger!!!

»»»»»»»» 2011-12-16 | 22:17:32
Frida

Jag har nog aldrig varit med om en sån sjukt cool 9-årig tjej! Du har blivit min nya idol och förebild!



Lycka till med allt!



- en imponerad och rörd 23åring

»»»»»»»» 2011-12-16 | 22:18:35
moa

Hej Milla !!! Jag är sjukt inponerad av att en 9-årig tjej kan göra så mycket skilnad !!Såg dig på tv nu ikväll och jag började gråta för allt du gjort !! :D Kram Moa

»»»»»»»» 2011-12-16 | 22:29:55
Felicia

Ni kan sälja vid Ica Maxi i Linköping.

»»»»»»»» 2011-12-17 | 08:43:00

«
«
«