Resa till Tanzania!


Jambo!
Jag har precis kommit hem från Afrikaresan som jag fick från de underbara personerna från Kenzan Tours på Svenska hjältar galan förra året! Det var heeeeeelt fantastiskt!! Vi besökte många skolor och såg alla fina djur i Serengeti och i
Ngorongoro kratern! Det var väldigt fattigt där så de behöver våran hjälp men vi har saker att lära oss från de också!
I♥ Africa!


sofia

Milla du är så modig jag har sålt bullar för etthundratusen kronor

»»»»»»»» 2012-11-13 | 08:21:54
Therese idontcare!!!

Jag tycker diu är hur duktig som helst, asså att man orkar samla in till välgörenhet. Du kommer rädda så många liiv. Du är så himla grym som gör något jag är 15 år och jag tycler du är jättemodig som vill rädda liv när andra svälter!

Och bry dig inte om om någon säger att du inte kan rädda någon för det kan du så rädda Afrika nu!!!!
I dont care/ Therese

»»»»»»»» 2012-12-23 | 14:24:27 | http://idontcarejagbryrmiginte.blogg.se

«
«
«