Bullerbyn blir glad nu!


100.000!!!!!!!!!!!
Hej alla fantastiska bullhjältar!! ni är alla hjältar för att både ni som har sålt, stöttat och skickat in pengar har hjälpt till så att Bullhjälpen har nu fått in 100.000kr till!!!!!!!!!!!! titta på http://bit.ly/bullhjalpen
de pengarna ska vi bygga SOSbarnbyn Bullerbyn så att många barn får familj, mat och skola
tack alla ni underbara VI GÖR SKILLNAD <3


Jonna Hillberg

Hej!

vad roligt att det vart så mycket pengar :D
Jag går i 8:a och i fredags vid klockan 09:00 så gick jag, min kompis Robin, Harald och Markus och hjälpte till att samla in pengar till Världens barn. Jag fick in 723 kr Robin och dem 2 andra runt 680 kr.

Och om man räknar in pengarna med dem som gick före oss så fick vi in
6 049 kronor!!! Känner mig riktigt stolt föra året stannade runt 44 000 kr. Och min skola har hjälpt till att starta ett barnhem i Kenya :D
Och varje dag innan Sommarlovet jobbar vi på ett ställe under en vis tid sen ska chefen ge 300 eller 500 kr och så ger vi pengarna till läraren och pengarna går till barnhemmet i Kenya :D

Hoppas att det går bra :D

/Jonna

»»»»»»»» 2012-10-15 | 22:09:01
Christina Lindgren

Sjukt bra blogg!!
Du är en riktig hjälte som kämpar o tar av din fritid och hjälper barn o vuxna i Afrika!!

Du är en skiitbra tjej gumman:)

»»»»»»»» 2012-12-25 | 20:01:46
Vilhelm Preutz

Asså, när jag såg dig i KP så trodde jag `` Det här är inte sant! `` Men Det är Sant! SJUUUUUUUUUUUUUUUkt bra att hjälpa barn som mår dåligt av detta!

»»»»»»»» 2016-04-12 | 17:20:48

«
«
«