Ännu mer Bullhjälpare!!

HURRA!!=-)

Nu har 9 åriga Hanna i täby tagit beställningar på sitt pappas jobb
hon fick in 700 kr på en kvart!! det ger 86 personer rent vatten i en hel månad!!


och Gina Louise och Zoe från Märsta har sålt bullar fick in 1000kr utan för Coop exstra!!!
det gör att 142 barn får extra mat som räcker en månad!!

Men inte bara det!! Elina och Anna i Göteborg fick in 252kr vid Munkebäckstorg HÄRLIGT!!
det räcker till nästan 500 påsar extra dricka som räddar liv!!!

Sen sålde jag på Mammas jobb hela dan och fick in 1700kr så nu ska det bakas bullar!;-D

Nu har bullhjälpen samlat in 24 045kr HEJA HEJA Alla bullhjälpare!!!!!


Jennifer

Tack du underbara tjej som inspirerat mig, idag kommer jag och mina småsyskon stå och sälja bullar utanför coop forum i boden. Pengarna skänks till rädda barnens katastrofhjälpen!



/Jennifer

»»»»»»»» 2011-08-18 | 06:14:07 | http://finest.se/Jenniferskitchen
Hanna vP / klass kompis

Hej Milla kommer du sälja på skolan?

Milla du kan ju skriva till kp ellerhur!



/Hanna vp

»»»»»»»» 2011-08-18 | 15:53:28
Paulina

Hej Milla! Tänkte bara säga att jag och mina kompisar sålde bulla och delikatessbollar utanför ICA Kvantun i vallentuna och fick in jättemycket pengar! Och vi har ett tips till alla andra som ska sälja! Ha en burk eller något brevid kassan och skriv en lapp på den att man kan skänka en slat även om man inte vill köpa en bulle. Vi hade det och fick ihop flera hundra tack vare det! :D

Sammanlagt tjänade vi 2662kr!!! Som min mamma kommer skicka till Radiohjälpen :) Vi kommer sälja någon mer gång och jag berättar hur det har gått när vi är klara :)

Och juste! Det kom någon kille från någon radiokanal (inte så känd) som undrade om vi kunde komma dit och berätta om bullhjälpen så vi kan sprida det vidare till fler! Då kommer vi också berätta om hemsidan och att det var du som kom på bullhjälpen :)

Du är underbar som gjorde det!



/ Paulina, Wilma, Tilde, Aline och Helelna

»»»»»»»» 2011-08-20 | 00:15:20
Milla/Bullhjälpen

OTROLIGT BRAAAAA!!!

vad mycket pengar ni fick ihop!!

Jag ska skriva om ert tips (har jag inte tängt på!)

vad kul med radio.håppas jag kommer få höra :-)

»»»»»»»» 2011-08-20 | 14:51:31 | http://bullhjalpen.blogg.se/
Magdalena

Hej

Kan man skänka pengar till ingredienser till fler bullar?

Finns det bullhjälpare i Linköping?

/Allergikern

»»»»»»»» 2011-08-31 | 11:22:25
Lena von Hackwitz

Hej Milla!

Vilken Underbar flicka du är!

Så ung men gör redan skillnad här i världen.

Fortsätt som du gör du inspirerar och visar säkert många fler unga att, hjälpa andra barn.

Lycka till på "Svenska hjältar" galan!

Kram

Lena

»»»»»»»» 2011-12-15 | 08:09:00 | http://[email protected]
Anonym

såg dig på tv

»»»»»»»» 2011-12-16 | 21:43:46
Emma.

Såg dig på tv nyss! Så fint av dig !

»»»»»»»» 2011-12-16 | 21:55:42 | http://epunktholmgren.blogg.se/
julizzen

Jag tycker du är en riktig hjälte!!!

Jag ska nog också göra något sånt!!

// Kram Julia

»»»»»»»» 2011-12-17 | 14:14:43 | http://julizzen.blogspot.com

«
«
«