Hjälpen kommer fram!

Hej alla Bullhjälpare!
Nu har Gunilla karlson (bistondsminister) ringt från Somalia och berettade att
hon såg fortfarande många hemska saker MEN hon såg ändå att hjälpen kommer
fram! Hon såg att masvis med mat filtar och drika delades ut!
så fortsätt och kämpa och sälj bullar så kan världen bli en bettre plats ♥


Anonym

Jag och min kompis tänkte sälja, men vi tyckte det var lite jobbigt att baka bullar,

Kan man baka muffins istället?

»»»»»»»» 2011-09-02 | 19:54:29
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

du kan skicka bilder till [email protected]

»»»»»»»» 2011-09-03 | 14:31:01 | http://idatallhed.se
Paulina

Hej Milla! Det är Paulina från täby c :)

Vi fick in 5166 kr!!! Vi kommer skicka in alla pengar nån gång i veckan :)

Vi skulle höra av oss om vi ville sälja där någon mer gång och om vi gör det så hör vi av oss till dig :) Du kanske till och med vill vara med? :P Vi hörs!



mvh



Paulina Med kompisar

»»»»»»»» 2011-09-03 | 18:01:58
Linn

Gud vilken liten hjälte du är! Om de fortsätter såhär kommer Afrika bli mycket bättre, och det kommer bli en bättre plats för dom att va på, och färre svältande barn.. jag ska försöka hjälpa till med någonting så fort jag har tid! Bra jobbat alla bullhjälpare!

»»»»»»»» 2011-09-03 | 19:55:20 | http://lmillbert.blogg.se/
Milla/Bullhjälpen

Till Paulina - jag vill jätte gärna vara med och sälja Ni är helt fantastiska som fick in så myket pengar på så kort tid!!!

»»»»»»»» 2011-09-08 | 20:46:36 | http://bullhjalpen.blogg.se/
Ebba

Hej :-)



Jag heter Ebba och på mitt fritids ska 12 barn baka bullar och sälja .Jag tycker att det ska bli mycket roligt.

Jag har längtat efter detta

jag tycker att du är en bra person som har kommit på det här. :-)



MVH: Ebba

»»»»»»»» 2011-09-25 | 11:01:17
Paulina

Vad kul Milla! Vi får se när det blir av. Jag måste prata med mamma, täby c, han på ica metro och nån mer kompis. Eller hur många vill du att vi ska vara? Jag och mamma tänkte om kanske 3 veckor eller nåt sånt :) Jag hör av mig på bloggen när jag vet mer, du måste ju också kunna då :)



Vi hörs! :)

»»»»»»»» 2011-09-29 | 14:19:10
Sara

Hej :)

Jag heter Sara och är 11 år,jag såg dig på "svenska hjältar galan" och blev otroligt inspirerad över det du gjort.

Jag tror att jag också ska starta en liten BULLHJÄLP här i varberg :)

Jätte roligt att du gjort detta, Kram Sara <3 <3

»»»»»»»» 2011-12-16 | 22:57:14

«
«
«