Mera pengar till Bullerbyn i Bossangoa!

Nu har många fler samlat in pengar till Bullerbyn i Bossangoa:-D Hällnässkolan har sålt bullar för över 6000 kr!! Och  Bergvallaskolan har sjungit bullsånger och fått in 1000 kr!! Skännige stattt har gett massa pant burkar som Thea, Ture och Olle har pantat! Sally, Pontus och Oskar har också pantat burkar! Och tack till Linn, Ella, Anna, Gabi, Pauline, Max, S, Ellen och Hanna som har gett pengar till insamplingen http://bit.ly/bullhjalpen!! Ni är så himla bra allihopa!!!!  <3<3<3


Ida

Hej Milla idag har hela skolan läst om dig och du är så häftig och jag tror nog att jag ska börja tänka på att bli bullhjälpare. kram rån Ida 11 år. :-)

»»»»»»»» 2012-04-25 | 10:59:19 | http://fotofixarna.bloggplatsen.se
Anonym

Hej Milla idag har hela skolan läst om dig och du är så häftig och jag tror nog att jag ska börja tänka på att bli bullhjälpare. kram från Ida 11 år. :-)

»»»»»»»» 2012-04-25 | 11:02:16
Lina

Kul att ni kan få in så mycket pengar på att sälja bullar! :D

hur många bullar säljer du på en månad ungefär.

Lycka till med bullarna!!

»»»»»»»» 2012-04-25 | 17:39:21
Anonym

Hej Milla idag har hela skolan läst om dig och du är så häftig och jag tror nog att jag ska börja tänka på att bli bullhjälpare. kram från Ida 11 år. :-)

»»»»»»»» 2012-04-26 | 17:45:22

«
«
«