Barntoppmöte för Bullhjälpare!!

Hej alla bullhjälparbarn:
Biståndsministern Gunilla Carlsson och jag vill bjuda in alla bullhjälpare till ett ”Barntoppmöte” på Utrikesdepartementet (UD) lördag den 10 mars

11.00-14.00. Gunilla vill berätta om vad dom gjör för att hjälpa barnen i Afrika och lyssna på oss barn hur vi tror att vi kan göra världen bättre. Bra idéer kommer hon ta med till sina kompisar i regeringen! Maila till [email protected] ditt namn, din adress, hur gammal du är och varför du vill vara med, så skickar dom en inbjudan. Men skynda dig för det finns inte hur många platser som helst. Visst vill du också vara med och förändra världen!!!!

Det ska bli sååå kul :-)

 



alexandra

vilken stad är det i? :)

»»»»»»»» 2012-02-06 | 21:56:05
Alva, officiell Harry Potter nörd (obs: gillar också delfiner)

Åh, än en gång; det är så coolt att ni gör detta...

»»»»»»»» 2012-02-07 | 14:22:57 | http://alwaforever.blogg.se/
Amanda

jaa jag skulle gärna hjälpa till! jag har massa kompisar i gambia (afrika) så vilken stad är ni i ? svara gärna fort

»»»»»»»» 2012-02-10 | 08:03:22 | http://shakeme.blogg.se/
mattias

hej



tänker på dig ibland, du är så cool tjej. jag vill gärna anmäla mig till mötet men jag är nog lite för gammal.



du är en ängel,

»»»»»»»» 2012-02-19 | 01:30:44
Anonym

Hej Milla



Tycker Du har hittat på en jättefin idé för att hjälpa andra. Jag skulle vilja komma i kontakt med Dina föräldrar angående ett "event" i Göteborg i vår!

Tacksam om Du ber någon av dem att kontakta mig på [email protected]



Bästa hälsningar/Jan Jutander

»»»»»»»» 2012-02-27 | 13:15:17
Anonym

milla jag saknar dig men den 10de mars ses vi igen.



mvh din bryling thea

»»»»»»»» 2012-02-28 | 18:55:27

«
«
«