Tack för fin fina kommentarer


Vad roligt det är att så många skriver på bloggen om nya bullhjälpare och fin fina kommentarer tack och fortsett med det!

Nu när det kommer så nya Bullhjälpare där ute i sverige så skriv gärna tips och bra ideer.

Om du är bullhjälpare så skriv gärna hur mycket pengar ni får in så vi kan skriva det på bloggen.
det är ju kul att veta hur mycket vi BARN har fått in tillsammans!!!

många har undrat hur man gör så svaret är: klicka på knappen Kategorier och välj SÅ HÄR GÖR MAN.
komihåg: det är jätte kul att sälja bullar!

Lycka tilll!

mååånga bullkramar från Milla<3


Anonym

hur mycket har ni fått in samanlagt?:)

»»»»»»»» 2012-01-15 | 20:57:50
Mathias Nässbjer

På torsdag börjar vi sälja bullar! Vi kommer att vara utanför två butiker i Sundsvall (ICA Kubiken och Konsum Katten) mellan 16-19. Kul att vi är igång på allvar nu!

»»»»»»»» 2012-01-16 | 13:54:44 | http://arbetsro.wordpress.com/
Calla.

Läste din blogg nu, och kände mig jätte imponerad över vad du har gjort! Känner verkligen att man kan göra saker för världen, i vilken ålder man än är i. Jättefint jobb, tjejen!

»»»»»»»» 2012-01-17 | 21:12:00
Paulina 9 år

Heej Milla, Jag är också 9 år, och jag fick en uppgift i skolan att skriva om någon nyhet från lilla aktuellt's Årskrönika, och då såg jag att du var med, då valde jag dig! :D <3



Bra jobbat Milla jag ska också börja sälja bullar!



/Paulina

»»»»»»»» 2012-01-18 | 20:42:51
izabella ek

hej milla jag tycker du jör ettt jätte bra job i min skola så har vi bestemt oss att också att bli bullhjelpare fast vi seljer muffins istället och en muffin kostar 5 KR men man får gärna betala mer

»»»»»»»» 2012-01-19 | 16:47:49
Mathias

Vi sålde för 3447:- idag till Bullhjälpen!

Tack för all inspiration Milla!

»»»»»»»» 2012-01-19 | 19:35:24 | http://arbetsro.wordpress.com/
Daniel Söderlund

Hej!



Jag har köpt bullhjalpen.se till er så när man går in på den adressen kommer man hit, smart va? :)



Bjuder på det!



//Daniel

»»»»»»»» 2012-01-19 | 21:38:45 | http://www.danjul.se/

«
«
«