I sommar skall vi sälja bullar och pins!

 

Heeej! nu har vi fått ihop 73000 kronor till SOS Bullerbyn!!! titta på http://bit.ly/bullhjalpen !!

Och jag hoppas att det blir mååååånga fler som säljer bullar nu när det är sommar för nu har både barn och vuxna tid :-)

Rosenkorsorden sammlade in 3951 kronor i Göteborg!! Björkestaskolan i Nykvarn har sålt bullar för 2350 kronor!! Njurunda friskola i Sundsvall sålde för 2000 kronor!! Lova och Maja bakade och sålde bullar för 278 kronor i Mjölby!! Å jag har sålt bullar med mina härliga bryllingar vid Göta Kanal och fick in 1826 kronor!! Och sen har massa snälla männskor börjat köpa pins av [email protected] för 20 kronor styck!!! TACK TACK TACK för att ni stödjer SOS Bullerbyn 1000 somriga bullkramar från Milla <3<3<3



Peppen

Heja er! :) Ska tänka på saken, kanske blir jag också en liten bullhjälpare? Hehe

»»»»»»»» 2012-08-11 | 22:17:36
Anonym

hej jag heter Mina och hur du kom på dena ede och hur gammal är du? och om du har skype så är mitt namn på skype "mina.grice"

»»»»»»»» 2012-08-15 | 20:46:45
Mirran =)

Såå duktiga!! =)


«
«
«